Malina

Alla inlägg under juli 2010

Av Malin o Lina - - 2 juli 2010 01:00

     

Lite efter men de är så jävla snygga ;P

   

Fick den av mormor från typ ellos? :P 

Från Lindex.. 349 kr!! as dyrt men jag blev typ kär i den..


De va en massa andra kläder från ellos men de e ingen idée o knäppa kort på vita tights xD srry för att bilderna är åt fel håll men jag orka inte vända de.. as trött.


Sen köpte jag.. ehm, mormor en T-shirt, ett par shorts o linnet på bilden till mig :9


kyss;*<3

/malin



  

Av Malin o Lina - - 2 juli 2010 00:57

  Hejigen:P

Sitter fortfarande vaken och är super pigg!
vet inte vad ja ska göra klockan 01:03 på natten-.-
men idag äre iaf fredag och ja ska te pappa kring 4 elr nått troja
vet inte vad ja ska göra när ja kommer dit men jocke och rikard är ju där så ja lär vell hitta på nått att göra me dom   vi kanske far och badar nånstans eller nått, aja vet inte riktigt vad ja ska skriva

puss/L

Av Malin o Lina - - 1 juli 2010 23:41

Tjoo bloggisen!   

Första inlägget för moua då. Jag o brorshan har vart hos mormor o morfar sen midsommar, o jag har helt plötsligt inte plats för mina kläder någon stans -.- :/ kommer ksk några bilder på typ.. helften av kläderna sen. Men iaf så har jag inte gjort så mkt idag.. De var kalt ute så de blev inge dopp i poolen   

Men de gör inte spc mkt..


I helgen ska vi till pappa, o i morrn ska vi segla. (annars hade jag kunna följa me dig på stan me **** eve :P)


Sen på lördag har jag inte nåt o göra! Nån som vill va me mig? ;P


O nu är jag jävulsk trött men jag slänger in bilderna o sen så..


kyss;*<3

/malin


Av Malin o Lina - - 1 juli 2010 23:32

Chaa chaa nya bloggen!  


Jag och Malin ha gjort en ny blogg som förhoppningsvis

nåra kommer att läsa:P Vi ska försöka blogga så mycke som möjligt

osv:)

 

Idag så va ja hos mormor och morfar och sommarjobbade lite,

måste ju ha pengar te stockholm resan om 2 vekor  

fick 200 kr , ska dit och jobba nån mer dag och då ska ja få 900 kr:)

sen när ja kom hem så la ja mig framför tvn och glodde en stund och sen så

åt vi, oj juste! idag ha mamma och Peter vare gifta i 4 år så vi åkte på en liten utflykt, och efter vägen så såg vi en älg:P

sen när vi kom hem så la ja mej framför tvn igen och nu sitter ja här och tråkar framför datorn:P ska nog gå och lägga mig snart

 

Godnattpuss/L

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards