Malina

Alla inlägg den 18 juli 2010

Av Malin o Lina - - 18 juli 2010 21:54

hejhej bloggen:)

 

 

nu ha ja komme hem från stockholm! de ha vare sjukt kul:)

först när vi kom dit så typ lämnade vi sakerna på hotellet sen åkte vi till södertälje för mormor och morfar skulle köpa typ kakel elr nått;P sen när vi kom tebaka så gick vi till hotell rummet och paca upp lite och sen gick vi till typ globen gallerian men de fanns typ inget där;P när vi kom tillbaka så badade jag och johanna i typ ett bubbel bad och bastade:) de va sjukt skönt. och de va kallt i vattnet i badet men de va sjukt skönt efter som att de va as varmt i stockholm!

sen på typ kvällen träffade vi Kasper  som bodde på samma hotell som oss. och vi gjorde inte så mycke, typ bara snacka åså:)

 

Lördagen!

 

Idag vaknade vi efter världens varmaste natt! de va så sjukt varmt att aa de gick inte att sova! men på morgonen gick vi upp och åt frukost och de va ganska häftigt på frukosten för man satt typ och kolla in i globen;P

sen drog vi te gröna lund och jag och johanna åkte kvasten typ 8 gånger;P och gick i spökhuset som jag tyckte va as kul:) fast a ja tro inte johanna tyckte de;P

och så vi åkte massa karuseller . aja fortsätter skriva i moron och så kommer de bilder me!

 

Puss/ Lina

 

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards