Malina

Alla inlägg den 25 juli 2010

Av Malin o Lina - - 25 juli 2010 20:20

Hej bloggen och dess söta läsare!   


Sitter just nu i husbilen och är på väg hem, eller inte hem.. utan till mormor och morfar! Jag har försökt blogga men min lap top har vart upp och ner. Jag har iallafall vart ute på semester i en vecka med mormor och morfar o brorsan, det har vart jätte kul   Dalhalla var fantasktisk bra!! Det  var as grymt, La Gylia har så himla fin röst! Hahah, Robert Wells var skit kul!  Så.. hur många tror han är skit tråkig och är en sån där fin person som inte svär och en som skryter? Och hur många tror som jag eller jag tycker, att han är rolig o helt cool lixom, han står med båda fötterna på jorden och är inte där uppe i himlen och svävar på rosa moln och tycker han är bäst ;P det skulle inte låta så kul om ni läse vad jag skrev men det var rätt kul :P det var nån låt som vi skulle hänga med på så vi skulle testa en gång, o typ helften av publiken var inte med på det, så han ba " Hah? Asså sorry men jag måste säga det, fy fan vad dåligt! Nä... ni får ta om det, så jävla svårt ska det inte va? haha" inte precis så men han sa fy fan vad dåligt! eller om han sa fan va ur kast de där va! minns inte riktigt :P

Sen var de nån kille som hette Gino Vannelli, han var värken snygg eller sjöng bra, o han stog på scen i minst 30 miuter o sjöng sina dåliga låtar. o 15 min av de hoppade han runt och dansade, fast det såg mer ut som om han hade damp.. laddar upp lite bilder från det sen när jag kommer hem, asså verkligen hem hem!


Vi har vart på mkt mkt mkt! mer men jag orkar inte berätta allt.


Idag så var vi iaf i Falu gruva, det var ganska läskigt att gå ner där.. de droppa vatten från taket och det var ganska kallt, och jätttte mörkt :S de fanns lampor men de va mörkt ändå.. och så köpte jag en liten present till mamma : ) hoppas hon gillar den.


Och imorgon så ska jag och kampa med Linas familj! Eller min familj ska med också men aa ;) ska bli jätte roligt! vi ska vara där 3 nätter 4 dar ;P


Nu är vi snart i sundsvall så jag får ta och avsluta ;P


Men innan jag sticker. Du som är anonym och kommenterar vår blogg.. Om du tycker den är så dålig varför kommentera? Det är ju patetiskt! Känns som om jag vet vem det är men jag tror inte det.. men snälla sluta kommentera Linas inlägg! Alla inlägg för den delen.


kyss;*<3

/malin

Av Malin o Lina - - 25 juli 2010 15:01

hejhej bloggen!

 

jag ha inte kunnat blogga på hela veckan! för jag har varit i leksand och i farmor och farfars sommar stuga! de ha varit kul! vi ha gjort så mycke men ja orkar inte berätta allt,

och malin troja ha vare bortrest med, och imoron drar min och malins familj iväg på en kamping tur tillsammans och de kommer bli super kul! jag tror vi kommer hem på söndag, så bloggen kommer ligga nere ännu mer tyvär  

men men ni får leva me de;)

 

puss/Lina

  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards