Malina

Alla inlägg under augusti 2010

Av Malin o Lina - - 31 augusti 2010 20:50

hejhej:)

 

Idag så ha de ju varit skola:)

haha och den roligaste rasten på länge

dom som va me vet vadför och aa haha ja garvar bara ja tänker på de;P

men sen så kom hela klassen 8 min försent och a;P

Idag vare ju klassfoto... och aa ja lär vell se ganska sjuk ut som vanligt-.-

men men alla vet ju hur snygg ja är i verkligheten satt;;

haha skojja  

sen efter skolan så åkte ja och mamma till birsta fast ja köpte bara en tröja,ett linne och ett par tights;P

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 31 augusti 2010 18:13

kortis,


Idag så har vi garvat åt Linas kille för han såg rolig ut när han sprang och tagit bilden te skolkatalogen.


jag har skrivit det här typ två gånger nu fast på andra bloggar och jag orkar inte skriva det igen. Men.. Kasper tar hem priset i mupp och Nisse i cool xd


puss/ malin 

Av Malin o Lina - - 30 augusti 2010 20:02

hejhej:)

 

Idag va de skola och på Non så vart vi typ indelade i grupper och ja va me sarah och johanna och vi skulle typ titta i nått miroskåp elr hur de stavas;P

men sen på matten så muppade sig jonte typ hela lektionen ;P

haha sen så  a va de typ inge mer roligt.

ha nyss kolla klart på Karate Kid

och den va helt okej;)

imoron äre ju KLASSFOTO!!!

och ja lär ju se dum ut som vanligt...

aja ska gå nu

 

Puss/Lina

  

Av Malin o Lina - - 30 augusti 2010 16:45

I'm a superstar! har tråkigt, så jag skrev nåt ;p

Men jaja, idag har det inte hänt så mycket, skola igen.. och idag var det brandövning, o helvete vad ljudet är högt inne i kiörning!! Typ alla höll för öronen när dom gick ut. Sen hade vi NO efter.. nån rast, haha, våran NO lärare är coolast av alla våra lärare   kom typ nyss hem, vad har ni gjort idag då?


puss/ malin

Av Malin o Lina - - 29 augusti 2010 19:01

hejhej:)

 

igår va ja me amanda på dan och vi spelade in en as rolig film och sen låg vi mest bara och nörda Resident Evil 4;P hehe

sen när hon hade åkt hem så kom isa på kvällen och vi låg mest bara och pratade:) och sen idag så ville johan och linus va me oss så då drog vi in till stan och va me dom:) vi typ gick hem till linus och va där:P

sen när ja kom hem så kollade ja på en film och nu sitter ja och tråkar;P

a de va vell allt:)

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 28 augusti 2010 18:43

Det här kommer inte vara ett så där jätte roligt inlägg precis men, idag har jag inte gjort ett skit, Johanna var här imorse eftersom hon sov hos mig igår, så vi kolla på film o nördade framför datorn =) Annars har jag allmänt tråkigt -.- ska käka nu tror jag. Ikväll så blir det nog att titta på mannen som kundde prata med hästar. Mamma säger att den är bra :P och kanske ta ett bad och göra en ansikts mask. Känner mig ju så där jätte social och pigg.. inte!


Vad har ni gjort idag då? förhoppnings viss nåt roligare än det jag har gjort när inte Johanna var här? =)


puss/ malin

  

Av Malin o Lina - - 28 augusti 2010 11:29

Hola!

 

Igår va de ju fredag och de va en kort dag så de va ju skönt;P

på lunchrasten så typ ville Petter,Ali och Kasper att ja och Amanda skulle typ

sitta me dom på nån bänk och de va ganska kul;P

efter skolan så gick jag,Amanda,Johanna,Eve och Malin ner på marknaden på stan  

och sen gick vi på Waynes och så köpte ja och eve en latte men sen såg ja att de fanns varm choklad så då köpte ja en sån me;P

men vi hade iaf as kul där sen så gick vi och köpte godis och sen drog ja och amanda hem till mig och kollade på film och ja somnade såklart för de gör ja nästan alltid när ja kolla på film;

sen så åt vi och kollade på en film till och åt massa godis;P

sen kom amandas mamma med saker till amanda och hennes Residentevil 4 spel så vi typ nördade de ganska länge;P

sen gick vi och la oss;P

Nu ska vi gå och filma Khadidje och Bettan!

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 26 augusti 2010 21:03

hej:)

 

ha inte bloggat på nåra dagar;P

men de va skola idag iallafall de va ganska kul;P

sp att ha NO

våran lärare e as kul;P

imoron äre först skola sen typ nån marknad på stan som ja ,johanna,malin och kankse eve ska gå på;P så de ska bli kul;P

sen e de ju heeeeeeeelg:D:D:D:DD:D

aja ska dra

 

Puss/Lina

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards