Malina

Alla inlägg den 19 juli 2010

hej

Av Malin o Lina - - 19 juli 2010 10:54

hejhej:) fortsätter att skriva på de inlägget som ja skrev igår :)


men på lördagen va vi ju på Gröna lund och åkte massa karuseller! de va as kul:)

men på kvällen så kollade vi på sommarkrysset och vi syndes i tv 2 gånger!  

hehe:) sen på kvällen när vi kom hem så va vi me Kasper igen och vi gjorde typ inget, bara snackade oså:)



Söndagen


idag vaknade vi ungefär 09:00? och gick upp och åt frukost

sen gick vi tillbaka till rummet och packade ihop alla saker för vi skulle åka hem men först så gick vi på stan och shoppade:) och johanna köpte ett linne och ett armband och nåra saker till hennes syskon:)

och jag köpte 2 tröjor en typ huvtröja och ett par skor och ett linne , sen troja inte de va nått mer;P sen åkte vi på nån annan galleria lite utanför stockholm och där såg ja en råtta inne i gallerian! sen när vi kom hem så badade jag och johanna och de va as skönt!


Idag vaknade vi runt 10 och gick upp och åt frukost snart ska vi gå och bada:)


lägger upp lite bilder från helgen:)


                            

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards