Malina

Alla inlägg under juli 2010

Av Malin o Lina - - 31 juli 2010 14:54

hejhej:)

 

idag klev ja upp typ halv 11 eller nått sånt...

sen hoppa  ja in i duschen och sen åkte ja in te stan och handlade me mamma.

När ja kom hem så la ja mej och kollade på tv och nu ha vi fått främmande.

Ikväll så ska vi grilla me jocke och hans familj så de ska vell bli kul;)

skriver mer ikväll

 

Btw: komihåg att fråga oss om nått som ni vill veta på bloggsvar  

 

Puss/Lina

  

Av Malin o Lina - - 30 juli 2010 23:02

hejhej:)

 

kom ganska nyss hem från jocke:)

ha vare me han hela kvällen och ja ha typ åkt fyrhjuling me han

och aa de ha vare kul:)

ja ska va me han imoron me:)

men nu ha ja inge mer att säga

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 30 juli 2010 20:07


  Tänkte ladda upp lite bilder från semestern!


Relax and enjoy ;P eller nåt.


 

Vissa bilder blev lite suddiga från rhapsody in rock.

  

  

Han spelade på skrivmaskin rätt coolt faktiskt :)

    


Så det var den sista bilden jag hann knäppa från Rhapsody in rock, för batteriet på min kamera tog slut, eller det tar inte slut men det står battery exhusted eller nåt sånt, men efter nån kvart så kan man knäppa kort igen för då finns det batteri.


     

Här är stället kungen, Silvia och Victoria har skrivit sitt namn på vägen :)

Mammas present :)



Bilder från camping turen med Lina!

Mäh?? :)

    



Finns många fler bilder men dom orkar jag inte ladda upp ;P


kyss;*<3

/malin



Av Malin o Lina - - 30 juli 2010 10:45

Godmorgon bloggen:P


Nu sitter jag här vid datorn och är as trött...

ha nyss ätit frukost och snart ska ja gå på vårat löparband elr gångband eller vad de nu heter   ja ha bestämt mig för att gå en kilometer eller mer efter varje måltid, fast ja vet inte om ja kommer orka för ja e ganska lat;P

aja ska nog gå nu

  

en bild från stockholm:)

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 29 juli 2010 23:54

hejhej:)

 

Idag så åkte jag till birsta me kattiz:)

de va kul och sen när vi kom te baka till stan så åkte vi på coop och där vart de ström avbrott hehe;P sen åkte ja bara hem och chillaaaaaaaa

aa ganska kort inlägg men

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 29 juli 2010 13:50

Hej hej sötisar! Igår kom jag hem ifrån campingen :) har vart kul, har knäppt tusen tals med bilder som ni kanske får se sen :P

Idag så sov jag jäätte länge! Var uppe till 02.30 igår ungefär.. så jag är ganska trött :P men iaf så gick jag upp för jag orkade inte ligga kvar i sängen och försöka sova.. det var så ljust inne i mitt rum så jag klarade inte av att blunda. Så jag hjälpte mamma o fixa en sak   Sen kände jag att jag var hungrig så jag gick in och drack mig mätt på socker fri oboy :P med socker fri spräj grädde.. hmm.. oj vad allt blev socker frit nu då? :S men det var gott iallafall :D


men Johanna, vi tror inte det är du? Vi kom att tänka på det men trode det inte. Vi skrev ju att vi visste eller hur? Så om jag säger att vi inte tror att det är du tror du på mig då?



Men nu ska jag dra ut o måla ;)


kyss;*<3

/malin

Av Malin o Lina - - 28 juli 2010 22:34

hejhej:)

 

kom hem från campingen idag;)  ha haft de kul och mysigt  

och när ja kom hem så plockade vi ner mitt tält

för ja ska sälja de:) så äre nån som vill ha ett stort 12 manna tält så säg till mig.

sen s la ja mig bara och kolla på tv. imoron vet ja inte vad ja ska göra... ska nog va me jocke å dom elr nått:) men nu ska ja kolla på tv igen;P

 

puss/Lina

 

Av Malin o Lina - - 27 juli 2010 13:03

chaa chaa bloggen :)

 

 

vi tog med oss datorerna så vi kunde blogga här ifrån campingen  

igår kom våra familjer hit och då gick vi (Malina) och micke typ runt och gjorde massa saker typ knäppte kort osv:)

idag ha vi inte hunnat gjort så mycke men vi vet nu vem som e den anonyma som kommenterar på våran blogg för en lite fågel kom och viskade de till oss;;

snart ska vi gå och bada i havet   skriver kanske mer ikväll

 

 

Puss / Malina

 

  

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards