Malina

Alla inlägg den 4 juli 2010

Av Malin o Lina - - 4 juli 2010 23:28

  

Ville bara säga att du betyder otroligt mycke för mig gumman!

du är en av dom Bästa vännerna som finns!

ingen du ingen jag!

är du lessen är jag lessen

är du glad är jag glad

du är verkligen en äkta vän som man kan vara sig själv me och berätta allt för och veta att du inte säger de till någon!

 

 

if they sometimes feel heavy and hard as i look out the window , away  to infinity, i think of you and once i get a smile

 

I Love You Best Friend   

Av Malin o Lina - - 4 juli 2010 22:30

Nu är man hemma, hem ljuva hem, har nyss fikat lite.. iste o lite annat te o en as god efterrät   Idag har de vart ganska blåsigt.. iaf ute på vattnet.. Kändes ett tag som om båten skulle tippa! För förseglet blåste hitt och ditt hela tiden o vi snurrade lixom runt. Jag blev skit rädd   



Jag har rätt tråkigt och as ont i magen -.- 


Slänger ksk in ett inlägg senare!



kyss;*<3

/Malin

Av Malin o Lina - - 4 juli 2010 18:57

  Hejhej:)

Igår så va ja,Pappa,Malle och Rikard på stallarna och badade eftersom de va så jävla varmt!

De va ganska varmt i vattnet och Rikard fick för sig att de va massa getingar överallt så han sprang runt som en dåre där! haha de såg as kul ut och alla bara tok glodde på han

sen så åkte vi hem och då kommer ja faktiskt inte ihåg vad vi gjorde;P

men sen kl 00:30 så satte ja,jocke och rikard oss i soffan och kollade på the Grudge 2 och sen när vi skulle sova så vågade inte rikard gå och hämta nånting i    hallen åt jocke så då fick ja följa me-.-

haha

men iaf, imorse så vaknade ja kvart över 10 och klev upp och åt frukost

sen så gick , ja,pappa,malle,jocke och rikard till museumet och kolla på nån moppe utställing som va as tråkig , men sen åkte vi och köpte glass:)

Nu e ja hemma och nördar framför datorn

vi hörs sen puss

/lina

/

haha en kyckling som Lovisa vann på älvgläntan i påskas:)

Av Malin o Lina - - 4 juli 2010 17:33

Hey!

Har vart ute o seglat så har inte kunnat blogga nåt. Men vi var ute o seglade från Fredag tills idag. Så nu får jag blogga ikapp Lina lite.   


Det första som hände var att bomen var lös o jag satt o smsa o hade huvet åt andra hållet.. helst plötsligt så sa pappa akt.. pang! så fick jag den i bak huvet.. fyfan vad ont det gjorde.. o pappa fråga om de gick bra och jag sa att de va lungt. Men de verka som om någon där uppe (himlen) hatar mig så när jag sa ner mobilen och vände på mig så fick jag bom satan i ansiktet också.. så jag blev jätte svullen på kinden. Så halva båt resan fick jag sitta med en stor isklump o se till så jag inte blev blå o änu mer svullen -.- .. så jag fick för mig o jävlas me någon o jag smsade me Lina så jag berätta de o när hon skrev "klant arsle :P<3" så kom jag på min super smarta idée.. för de va ju inte mitt fel ;( så jag skrev att "aa, så de gick hål på kinden och jag slog ut två tänder<3" efter några sms blev hon skit sur   


Men det var jätte fint där, jävligt mkt båtar.. o igår kom de in en skiiiiiiiiiiiiiit stor segelbåt.. de va typ två st o emellan vare typ ett as stort soldäck! Den va as cool.. o de va så klart tyskar som hade den.. man kunde stå på andra sidan halvön o ändå höra deras cp musik.


Men ikvl ska man hem iaf, o imorn ska vi till mormor o morfar o bada i poolen. Nån som vill hänga med, roligare o vara där me någon annan än familjen o .. Micke..


Btw, hur många tycker de e gris lungt att barn ha 4-hjulingar? För de gör inte min pappa eller låtsas mamma -.- hur töntiga får man va   



kyss;*<3

/Malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards