Malina

Alla inlägg den 13 juli 2010

Av Malin o Lina - - 13 juli 2010 23:36

hejhej bloggen;;

 

ha inte skrivit på nån/nåra dagar för vårat internet e inte som de ska...

så ja kommer kanske inte blogga så mycke P.G.A de och ja kanske inte kommer skriva så mycke nu me tanke på att ja ska snart i väg på semester ett tag!

kommer bli sjuk skönt att lämna våran lilla stad ett tag!  

Men iallafall dom senaste dagarna ha ja inte gjort nått specielt , igår va ja hos mormor och morfar och käkade och va me min kusin och åkte  racer båt me morfar och peter. De va as kul och de gick ju ganska snabbt. Sen imorse vaknade jag vid 06:45 av att de åskade och sen somnade ja om. Vid 08:00 kom mamma in och väckte mig för ja va tvungen att kliva upp och äta och fixa mig lite för vid 09:15 kom amanda och hennes familj och hämtade mig för jag skulle följa me dom till bodaborg:D de va as kul där! jag; Amanda;Matilda och Maja va ett lag och vi klarade 15 banor! vi skulle ha klara 17 om dom inte stängde i källaren så tidigt där dom banorna låg -.- men 15 är ju inte så dåligt de heller:) sen så bestellde vi pizza och sen  åt vi och sen efter de kom mamma och hämtade mig hos maja för de va där vi åt. När ja kom hem gjorde ja ingenting. och jag gör fortfarande ingenting. Imoron så kommer mormor och morfar hit och typ mammas moster och aa hennes familj, och sen när dom ha åkt så ska vi till nåra sommarstuge grannar i deras riktiga hus typ nånstans och vi ska sova där så jag vet inte om jag kommer att skriva imoron eller aa .

 

puss/Lina

Av Malin o Lina - - 13 juli 2010 01:19

Chaa chaa! Idag så sov jag jätte länge, mamma kom in på mitt och sa "Nu MÅSTE du kliva upp! Malin och Lina är på väg hitt nu." Jag bah: VA?!

Sen sa hon att de åkte efter att jag slängt mig upp ur sängen och kastat runt kläder för att hitta mina svarta shorts -.-

Iaf så har jag vart med Lina idag, jätte kul :P


Sen på kvällen så klättrade Micke och jag på grejen på baksidan o knäppte kort osv :) Kul dag iaf!


kyss;*<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards