Malina

Alla inlägg under oktober 2010

~

Av Malin o Lina - - 31 oktober 2010 17:20

Tjabba!

 

Idag har jag slappat. Sitter fortfarande i pyjamas, hehe. Men för det mesta har jag suttit vid datorn, jag har plockat lite disk också ;) Man kan ju inte sitta vid datorn förjämnan.. ja.. jag ska egentligen inte säga nåt om det eftersom jag sitter väldigt mkt vid datorn men:)

 

I alla fall så kan man säga att jag är hyfsat glad just nu!!:DD

 

Men men, tar det sen när de e helt klart ;)

   

puss/ malin


Av Malin o Lina - - 31 oktober 2010 14:43

tjaa:)

 

igår kom amandaa hit och vi skrev massa historier osv :)

hade mys iaf :)

och idag så spelade vi ett spel som va as tråkigt för vi förlorade hela tiden :(

men aa nu ha hon åkt och ja sitter och väntar på bättre tider ;P

sen ska ja på basker (Y) kuul ju?

aa

 

Puss / Lina

 

  

Av Malin o Lina - - 30 oktober 2010 13:51

Hellu!

 

Idag har jag inte gjort ett skit. Jag vaknade en timme innan jag brukar kliva upp till skolan och fick typ.. panik :P För jag trodde det var skola och att jag missat bussen, hehe. Men det är ju helg.. och looov! Skönt som fan!

Och så har jag ändrat designen på min blogg. Jag är inte speciellt nöjd med den, men den duger tills jag fixar nåt nytt.

Ska ta och sola lite   

 

puss/ malin

 

Av Malin o Lina - - 30 oktober 2010 13:44

tja tja :)

 

nu va de ett tag sen igen men men ...

idag ha ja vare i birsta :)

 

köpte faktiskt ingenting :(

 

men ikväll kommer amanda hit och ska sova så de blir ju myspys :)

aa kommer inte på nått mer att skriva!! åå längtar tills amanda kommer :)

 

Puss/ Lina

~

Av Malin o Lina - - 27 oktober 2010 23:10

Tjabba!


Slänger in ett kort lagomt inlägg innan jag somnar vid lap topen.

Som ni antagligen har hört har vi elevensval, och jag & Johanna gör likadana saker, för Lina gav upp..och gjorde ett sudd halsband. Jag har alltså Design & ungtföretagande.. som jag glömde skriva.

När jag kom hem så gjorde jag väl inget.. läst Ylvas blogg :) super nice blogg, alltid lika kul att kolla på bilderna ;) för hon är grym på att fotografera.

www.Ylvaminnie.blogg.se


Och om ni nu kollade den.. sjukt fina bilder va? :)

Och jag har lärt mig lite photoshop idag! Känner mig stolt ;)



puss/ malin

 

trött!!

Av Malin o Lina - - 25 oktober 2010 20:46

tjaaaaaaaaaaaalalallalalallalala

 

 

idag på skolan så hade vi elevens val! aa deni! de e nått för er stackare som inte får ha de den här veckan!!!!

men iallafall. de va ganska kul :) vi fick designa nån väsksak;P

och sen i slutet av dagen så skrev jag, johanna och malin världens roligaste berättelser!!

haha garvar bara ja tänker på de. men de e ju bra! för att om man skrattar så får man ju magmuskler ;) aa

men imorgon äre ju oxå elevensval! för de är de ju hela veeeeeeeeeeeeeckan lååååååååååååååååång! aa men ha de så bra då!

 

Puss/ Lina

Av Malin o Lina - - 23 oktober 2010 11:00

tjaaaaaaaaaaa

 

 

igår när ja kom hem till farmor och farfar så satte jag mig vid datorn och snackade med altay från klockan halv 3 till 5 i 6.. för ja skulle möta kasper på donken klockan 6... men ja gick iaf och mötte han och ddå gick vi på bio och såg Himlen är oskyldigt blå... den var vell sådär. sen när ja kom hem ungefär halv 9 satte ja mig vid datorn och snackade med altay tills klockan 24:05 och sen slocknade jag ;)

idag vet jag inte vad ja ska göra... men de visar vell sig:)

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 22 oktober 2010 16:24

holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa:)


idag har det varit skola;) aa de e faktiskt inget påhitt.. nej de e ren sanning!!!!

a och på skolan så hade vi först nånting konstigt på morgonpasset och sen hade vi hemkunskap:) de va as kul!

man kände ju sig som en riktig proffs kock!

sen hade vi matte sissta lektionen och de gick rätt fort...

sen kom farmor och hämtade mig ifrån skolan och sen åkte ja hem till dom.

nu sitter jag ju vid datorn som jag har gjort väldigt länge nu...

ikväll kankse ja ska på bio med kasper.. så de ska vell bli lite myyys de me sådär på en fredag ska man ju ha lite fredags myys;) japp de va vell allt för mig.

vetni ja måste bara säga en liten onödig sak:)

ni måste inte läsa de om ni inte orkar.

men för några dagar sen så när jag och malin tror ja de var? så läste hillevi upp några gåtor . och så kom ja på en ;) eller de kankse inte är en gåta men ;P

få se om ni kan lösa den :)



Vad får man om man korsar en Zlatan med en Lina?;)


ni får gärna komentera vad ni tror och vem vet? ni kankse får ett litet pris ;) aja svaret får ni iallafall på söndag ;)


Puss/ Lina



Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards