Malina

Alla inlägg under juli 2010

Av Malin o Lina - - 10 juli 2010 01:54

Sara: Hej ja undrar hur ni har fått till den snygga bilden längst upp? ;D


Vi har Photoshopat den, Lagt  in två bilder i en   Tack btw!



=)

Av Malin o Lina - - 10 juli 2010 01:25

Hejhej!

Vi köpte en sån där pool som Jockes pappa bygger in i derass alltan (för er som inte vet vem Jocke är så är det en klass kompis)


Men de ser ut så här,

  

En sån, vi ska bygga ut alltanen, men de kanske är nästa år, beror på lixom.

Jag tror vi ska ha den tills vi kan skaffa den på ritningarna. (Ni som aldrig vart hemma hos mig vet nog inte! skulle vara ganska scary om ni gjorde de)


Men eftersom vi ha egen brunn så tar de as lång tid o fylla hella poolen! Det kan ta typ 4 veckor!! :O


vad ha hänt för er idag då? =)


kyss;*<3

/malin



Av Malin o Lina - - 9 juli 2010 21:11

                                              








                                                  

     




/Lina

Av Malin o Lina - - 9 juli 2010 13:52

hejhej bloggen.....

 

har så jävla tråkigt just nu! och kommer säkert ha de resten av dagen me!

typ alla kompisar e bortrest och allt! de e så jävla varmt och ja vill gå ner och bada men vill inte göre själv för de e tråkigt! åå nån kan ju iallafall va social på mobilen? aja

 

HEJDÅ/Lina!

  

Av Malin o Lina - - 9 juli 2010 11:33

Hej hej!

Igår var jag hos mormor o morfar.. på väg dit så fråga Lina om vi kunde va med varandra men det gick inte  för jag var ju i Birsta just då -.- för Lasse skulle göra nån jävla grej. Sen åkte vi iaf till mormor o morfar och Niclas var också där. Men jag var skit sur till att börja med. Idag är vi där igen, för mamma vill inte sitta hemma i värmen medans Lasse jobbar, för Lasse fixa punka på högra bakdäcket på volvon i förrgår, när de asvalterade om ända in till stan, så vi kan inte åka vart vi vill, så antingen åker vi hitt.. eller stannar hemma och kan inkte åka någonstans -.-

Men mamma o Lasse skulle typ köpa två nya bakdäck  


Glömde att Amanda fyllde år.. Grattis i efterskott!   


Om inte jag är med någon kompis på sommarlovet så kommer jag sitta fängslad här tills däcket e helt! H J Ä L P  M I G!



Slänger ksk in ett inlägg senare!

kyss;*<3

/malin 

Av Malin o Lina - - 8 juli 2010 20:57

hej hej bloggen:)

 

idag vaknade ja elr mamma väckte mig runt kvart i 11 och så gick jag upp och åt frukost, sen ut i solen och stekte, ja ville vara me malin för ja saknar hon as mycke! men då va hon hos sin mormor och morfar  så ja kunde inte va me henne  så då åkte ja och mamma ner till birsta istället, ja köpte bara ett par vita shorts och en mascara. sen när ja kom hem så undrarde pontus och simon och den andra pontus om ja vill gå ner och bada me dom så då gjorde ja de och de va as skönt i vattnet:D sen åkte vi upp till lill pontus och körde bollen i burken;P haha sen så kom ja på att vi skulle simma från agnes brygga till badplatsen så då gjorde vi de och de va as jobbigt för de e ganska långt. sen så flöjde lill pontus me mej hem och vi spelade lite wii och nu ha han åkt så ja ska bara ta de lungt nu:)

puss/Lina

juste! idag fyller Amanda 13 år! Grattis till henne  

  

Av Malin o Lina - - 7 juli 2010 18:43

hej hej:)

 

imorseså vaknade ja vi halv 11 och klev upp och åt frukost"

sen åkte ja och baadade me pontus och simon

sen kom jenny, katrin och matte hit, vi åkte typ flotte och sen åkte ja och Jenny och bada och på badplatsen träffade vi Saga och så va vi me henne sen åkte vi hem och åt och nu ska vi ksk åka lite fyrhjuling elr bada elr fiska elr nått

ksk skriver mer ikväll

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 7 juli 2010 15:05

Helojsan   

Snart ska vi till gatu festen (sundsvall) Fast ja.. jag ska ditt me familjen typ.. De som är bra är att Niclas ska me ;P han e as rolig!

Vi ska bara äta langos där, så vi ska åka på max nu :P


Har jätte bråttom! Slänger in en bild.



kyss;*<3

/malin  

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards