Malina

Alla inlägg den 10 juli 2010

Av Malin o Lina - - 10 juli 2010 23:35

  hejhej:)

 

imorse vart ja väckt som vanligt typ halv 11 och då gick jag upp och åt frukost

sen gick jag och la mig i mamma och Peters säng och kolla på tv men mamma tvinga mig att städa rummet     sen vid 11 kom amanda och vi typ åkte direkt och badade:P de va skönt sen åkte vi hem men ja ville bada igen så vi åkte ner och badade och simmade över till en ö de va kul men långt... sen när vi kom tillbaka  gick vi upp och bytte om sen drog vi upp till lill Pontus och där va Stor Pontus och Simon me och vi körde bollen i burken och sen åkte vi och badade med dom. när jag och Amanda kom hem så kolla vi på en film sen åt vi middag och satt och pratade en stund sen kolla vi klart på filmen och åt glass och popcorn  

sen hade vi inget å göra så vi gick och badade igen. de va ganska varmt men kl va typ 10 oså. sen så gick vi upp och satte oss vid datorn. vi e ensam hemma så vi kanske hittar på nått bus snart   nejdå vi e ju små änglar som aldrig gör nått dumt   ELLER?! haha

men nu ska vi göra nått  innan amanda faller ihop och somnar

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 10 juli 2010 16:51

Hon har inte bra röst! Undra hur många ggr de har gjort om den? Typ 1000?

Undrar egentligen hur fan "www.elinms.blogg.no" (och nej hon heter inte så för er som är tröga) har fått tag på den? Ingen annan har typ gjort de.


Nå, vad tycks?


kyss;*<3

/malin

Av Malin o Lina - - 10 juli 2010 10:43

Gissa vad vi gör just nu ute på gården ;)

 

kyss;*<3

/malin

Av Malin o Lina - - 10 juli 2010 01:54

Sara: Hej ja undrar hur ni har fått till den snygga bilden längst upp? ;D


Vi har Photoshopat den, Lagt  in två bilder i en   Tack btw!



=)

Av Malin o Lina - - 10 juli 2010 01:25

Hejhej!

Vi köpte en sån där pool som Jockes pappa bygger in i derass alltan (för er som inte vet vem Jocke är så är det en klass kompis)


Men de ser ut så här,

  

En sån, vi ska bygga ut alltanen, men de kanske är nästa år, beror på lixom.

Jag tror vi ska ha den tills vi kan skaffa den på ritningarna. (Ni som aldrig vart hemma hos mig vet nog inte! skulle vara ganska scary om ni gjorde de)


Men eftersom vi ha egen brunn så tar de as lång tid o fylla hella poolen! Det kan ta typ 4 veckor!! :O


vad ha hänt för er idag då? =)


kyss;*<3

/malin



Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards