Malina

Alla inlägg under december 2010

Av Malin o Lina - - 29 december 2010 21:04

hejsan!


tänkte bara säga att gårdagen hos malin va super kul och mysig ,

somnade runt 5 och vaknade typ 20 i 12.. sen har ja bara hälsat på några grannar och sovit, är fortfarande trött men jag lär vell inte kunna sova...

men men vi får se


Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 26 december 2010 11:10

heeeej..

 

har nyss vaknat och ätit lunchfrukost :P

idag så vet ja inte vad som händer ! får ja tråkigt så ska ja ringa nån kompis och fråga om dom orkar va me mej :P

snart så kommer jag tvingas gå ut och hjälpa till med att skotta tak :O

yes! thats my life...

 

men ska gå nu puss på er! / Lina

Av Malin o Lina - - 24 december 2010 19:27

hej allihopa och gooooooooood juuuuuuuul! :D


jag har öppnat alla mina julklappar nu tror jag :D vart jätte nöjd med det jag fick! mest nöjd är jag nog över pengarna! hehe ;P

har haft en jätte härlig och mysig jul ännu en gång! :D hoppas att ni ha haft en

lika trevlig jul som jag har haft!


puss och fortsatt god jul!/Lina


  

Av Malin o Lina - - 23 december 2010 17:14

hejsan!

idag har de varit så sjukt kallt! har haft -29 grader kallt här hemma!

men imorse så följde jag med mamma på jobbet och efter de så åkte vi till birsta där hela sverige var! asså aa har aldrig sett så mycke folk och bilar som även skapar 100000000000000 mils långa bilköer... men men ja fick

 

- tights

- julkläning

-julkofta 

 

som jag då ska bära imorgon på självaste julafton!

 

nu ska ja kolla på en film men ni får vell ett inlägg imorgon eller inatt om inte jag kan sova ... :P

 

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 22 december 2010 19:02

aa hallå igen :P


ja kände för att blogga  lite :P


ja tänkte ge några tips om vad man kan göra om man har tråkigt :P


man kan


1. kolla på khadidje videos för de tycker iaf ja e kul :P

  


2. man kan vara med kompisar!

  


3. städa :P

  

4. kolla på film. och dom här tycker jag är bra!

  my sisters keaper ( stavning) är bra men sorlig!   posedion är en väldigt bra och spännande film!   Alive är en bra och spännande film och även sann!


5. åka och shoppa! även om man kankse inte kan göra de just när man ha tråkigt men man kan åka nästa dag så de inte blir lika tråkigt då :P

  


Puss/ Lina

Av Malin o Lina - - 22 december 2010 17:28

hej allihopa!!!!!!!!


äre bara ja som längtar till julafton?? :)

nej de tror ja vell ändå inte...? ;)

ja ha ju önskat mig pengar och har dock bestämt mig att spendera dom på

en sånhär

  

fett gott med massa smält choklad!!! jag älskar ju choklad :D

nu har man ju lov oxå så de e ju nice!


Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 22 december 2010 00:01

Tjabba


Vad tyst det är på bloggen? Ja, jag ska ju inte säga speciellt mycket men ;)

Nu bloggar jag så..

Idag så har det varit Jul avslutningen men alla drog hem :( men det var för att strömmen drog. Så vi hade typ inget att göra. Lina, Johanna och Amanda försvann men de hade åkt hem vissade det sig.. Dom hade gått ner och jag hade stannat kvar där uppe med Eve och fotbolls fanatikerna. Altay lysste sönder mina ögon med sin mobil >:( Men de fixade sig på ett lite roligt sätt ;)

Btw, I förgår så slog vi sönder våra gammla sängar.. för idag fick vi våra nya super sängar!! :D och så har jag och mamma klätt Jul granen. Längtar tills mitt "riktiga" rum blir klart.


Men nu ska jag sova!


puss&hej/En trött Malla

Av Malin o Lina - - 16 december 2010 20:53

hallåaaa!!


maaalin! vart är du?? de e ju tråkigt om bara jag bloggar :O


men iallafall idag vare ju skuuula som vanligt dagen gick segt... hade as tråkiga lektioner förutom några :) hade ju hål på spanskan igen!

imorgon äre ju fredag med fredagsmyyyyys pyys! mysigt! jag ska till pappa

och underhålla dom där...

nu ska ja snart sova! jaja jag vet... klockan e bara nioo meeeeeen jag måste ..

jag e super trött på skoldagarna... måste ju orka nått! och ja måste ha arbetskraft till sista delen på matte provet?!

men de ska nog gå bra!


nattinatti hörni  /Lina

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards