Malina

Alla inlägg den 5 juli 2010

Av Malin o Lina - - 5 juli 2010 23:39

hejhej bloggen:D

 

Idag hare varit en riktig tråk dag!

de börja me att mamma väckte mig kvart över tio

sen gick ja upp och åt frukost och skulle sätta mig vid datorn men vårat damp internet funkade inte förens nu så ja ha inte kunna sitta vid datorn nått.

så ja ha mest legat ute och solat,

sen så vid 6 ville ja åka ut me bilen en stund så då åkte ja och mamma ut och kolla på sommarstugor , hihi de tycker ja e jätte mysigt:) sen åkte vi och köpte lite godis och åkte hem och kolla på " Lotta på Liseberg" haha och sen kolla vi på van veteren och den slutade nyss och snart måste ja gå och sova , ska upp tidigt i moron och åka till läkanren ( diabetes grej)

haha ja de va min dag

 

INTRESSE KLUBBEN ANTECKNAR!!

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 5 juli 2010 17:41

Hej bloggishen, Idag har det inte hänt ett skit, skulle åka till mormor o morfar men så blev det inte, så vi ska ditt imorn ist.

Orkar inte blogga så mkt just nu, är trött och ganska less   


Ses sen!


kyss;*<3

/Malin

...

Av Malin o Lina - - 5 juli 2010 01:56

I am here again, A 1000 miles away from you. A broken mess.. Just scattered pieces of who I am. I've tried so hard! Thought I could do this on my own.

I've lost so mush along the way.. Then I see your face, I know I'm finally yours.

I find everything, I thoughet I lost before. You call my name, I come to you in pieces.. So you can make.. me whole.

I've come undone, But you make sense of who I am, Like pieces in your hand..

When I see your face, I know I'm finally yours.. I find Everything! I thought I lost before.. You call my name, I come to you in pieces.. So you can make me whole..

I tried so hard! So hard.. I tried so hard... Then I see your face, I know I'm finally yours. I find everything, I thought I lost Before. You call my name, I come to you in pieces so you can make my whole..

 

/ M

 

 

 

 



Av Malin o Lina - - 5 juli 2010 00:10

Hellu! (måste komma ikapp lite..? tänker inte lämna den här bloggen också)


Usch vad jag börjar bli trött nu, men klockan är ju ganska mycket så..

Innan jag går och lägger mig så måste man ju kolla bloggarna:


www.fokis.se

haha, hon är så mysig person :) snäll och har sin egna lilla style ;)


www.JohannaLn.bloggplatsen.se

Man får ju inte glömma o kolla bästavännens blogg ;) Den är toppen!


Nåt jag gör automatiskt ungefär   


Favobloggs!!   


kyss;*<3

/malin

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<<
Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards