Malina

Alla inlägg den 24 augusti 2010

Av Malin o Lina - - 24 augusti 2010 21:57

hejhej:)

 

de va några dar sen men vem bryr sig;P

vi ha iaf börja på kiörning nu och de e ganska kul me ny skola och ny klass:)

alla verkar jätte snälla och ja hoppas kunna lära känna dom lite bättre me tiden;)

idag så va de ju skola och sen va ja me johanna och vi hade kul:)

nu ska ja snart gå och sova!

ska ju upp 06:15 imoron-.-

aja

 

Puss&gotnatt på er/Lina

Av Malin o Lina - - 24 augusti 2010 20:16

Orkar inte blogga så mycket just nu. Jag har tre fucking bloggar som jag försöker vara aktiv på, det är jobbigt att skriva en massa. Men just nu är jag med eve =) hon ska sova här i natt. Ska bli kul, i kväll blir det Harry Potter 4   haha, det var ett tag sen jag skulle sitta och nörda alla filmerna men det blev aldrig av =/ men jaja, i morgon så blir det att plågas upp och gå bort till stora vägen. Vi ska åka buss till skolan *suck* hittils har jag oj *vi* (jag och Eve) åkte med Mamma och Lasse. men men, vad har ni gjort idag då? =)


puss/ malin

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards