Malina

Alla inlägg den 13 augusti 2010

...

Av Malin o Lina - - 13 augusti 2010 14:45

Heyhey!


idag så ehm.. vaknade jag.. för en stund sen, och då gick jag upp och spelade winter games en liten stund sen kom Niclas hitt för Micke hade sovit över hos honom inatt så han skulle lämna honom. Och imorrn så fyller Lasse år =) Grattis Nasser! oj.. Lassie :D så vi ska ha fest, så mormor & morfar kommer o Niclas & petra och Lasses tjejer, Sofie & Andrea, det är hans barn ;P och hans brorsa. Jag skriver inte vad han ska få om han möjligt viss skulle läsa bloggen =) och sen nästa helg tror jag så kommer Anika hitt med hennes barn :) haha Fanny, Bollen och Mini är as sötta ;P (Smeknamn). så då får jag väl sitta barnvakt eller nåt :)

Och.. sen tror jag att Malin och Peter kommer hitt näst nästa helg så då får man träffa Lina, nåt sånt sa mamma i alla fall ;P


Nu ska jag gå ut o sola på vår as gryma alltan ;D see yaa!


kyss;*<3

/malin

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards