Malina

Alla inlägg den 15 augusti 2010

Av Malin o Lina - - 15 augusti 2010 22:37

hejhej;)

 

Idag va ja,Pappa,Malle,Jocke och Rikard på högakusten och sprang runt i den as "roliga" lekparken... och gjorde typ inget...

sen när vi kom hem så åt vi och sen skjutsa pappa hem mig till mamma

och nu sitter ja och kolla på en film som går på tv. den heter typ Girls next door. den e vell inte sådär super bra men .

nu ska ja kolla vidare på den så vi hörs

 

Puss/Lina

-

Av Malin o Lina - - 15 augusti 2010 20:01

Tjohej!


Idag så har jag inte gjort så jätte mycket. Just nu är jag hos mormor och morfar, i morgon ska jag på spa med Niclas :D kommer bli as kul =P

Jag har kollat på IT, det är en jätte gammal skräck film, inte speciellt läskig. Man får aldrig se när Clownen äter upp dom. Men den var spännande :)

Gorgie (stavning) är as gullig   Och killen som står i duschen när clownen kommer upp har astma, om ni undrar varför han flämtar efter luft så mkt ;P den ända filmen som var en trailer hade dom låst, man skulle vara 18 år för att få kolla på den eller nåt sånt och för att dom skulle se de skulle man logga in men jag har inte youtube ;( så det blir de scener där clownen e med, men men.. han ser inte så läskig ut men..



kyss;*<3

/malin

Av Malin o Lina - - 15 augusti 2010 10:47

hejhej:)

 

i helgen ha ja vare hos pappa och ja e fortfarande kvar men ska åka hem idag!

igår så va ja, pappa och rikard och kollad inne på gamla fängelsett för de va öppet hus där. sen på kvällen grillade i och åkte ut på smitta en sväng och kollade. sen hade vi hyrt en film som hette Case 39! det är verkligen en super bra film tycker jag! Se den!   snart ska vi gå ut och hitta på nått efter som att de e så fint väder

aja ska dra nu

 

Puss/Lina  

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards