Malina

Alla inlägg den 10 augusti 2010

~

Av Malin o Lina - - 10 augusti 2010 22:23

Ciao bloggishen :)



Idag så väckte mamma vid?.. nån tid, och kom in för att vissa oss planerinegn för våra nya rum, dom är jätte stora och najsa :) och sen så gick jag upp och tog en macka och sen tog jag ett bad, försökte att göra det kort och inte spola bort allt varm vatten och jag tror jag lyckades? Sen dum som jag var gick jag och trännade i vårt lilla gym =P 103 calorier på löpparbandet   jag sprang i typ 7 min o 7.33 gick jag :D och sen stog jag på vibbraplatan i typ 6 min bara o grejade med styrke trännings maskinen.. vilket gick sådär. Sen gjorde jag en "vanilj kaka"..


  


För Lasse har namnsdag idag! =)



Sen har jag väl bara laddat ner musik, jag hittar inte hela veritionen av BoA - Energetic lyssnar man på musik videon så är det mer text .. annars hittar jag inte så mycket, förslag på låt? =)



oh.. just de, jag ritade i en timme typ.. jag har ju så pass dålig fantasi så jag ritade av en bild från google och la till lite grejer.

 

min bild vart lite mindre och vingarna fick inte riktigt plats men.. jag är ganska nöjd ändå :) vad tycker ni?



kyss;*<3

/malin

Av Malin o Lina - - 10 augusti 2010 20:25

tjenare!

 

isöndags så åkte ja till mormor och morfar och sov där med min kusin

Patric! vi typ spela ds och kollade på film;P

i måndags så va ja me Kasper och sen på kvällen åkte ja till mormor och morfar igen och då va Patricia där me ( Min andra kusin)

och vi 2 cyklade lite och sen hade vi myskväll .

idag vart ja väckt av patric kl 09:00 ...

sen vid 1 så hade ja och patric tråkigt så vi lärde mormor och morfar att spela tecken, haha aa man kan ju säga att vi hade roligt och att ja och patric ÄGDE dom! sen vid 2 kom mamma och hämtade mig för vi skulle ner till timrå och slinga håret och ja klippte mig på salong sagolik, så ja e kort hårig och blond nu:)

nu ska ja gå och ringa till Amanda

 

Puss/Lina

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards