Malina

Alla inlägg den 20 augusti 2010

Av Malin o Lina - - 20 augusti 2010 16:04

hej:)

 

igår vid 9 på morgonen så kom amanda hit och vi typ spela in massa roliga

filmer och plockade kantareller;P

hehe

och på kvällen så spela vi in mer roliga filmer men ja lovar att de bara e ja och amanda som tycker att dom e kul;P

och idag vaknade ja typ 10 och väckte amanda och då låg vi och pratade en stund sen gick vi in och åt och pratade och sen for hon runt 2 och då gick ja och duscha.

snart ska vi åka upp till Ö-vik och köpa en biosoffa?

så vi ska va där halv 8. ja de va de;)

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 20 augusti 2010 12:23

Hej hej!



Idag så vaknade jag första gången vid 8.. jag vaknar alltid felera gånger när jag lyssnar på musik på natten.. men det hjälper mig att sova, fast jag sover jätte dåligt.. =) Men om en stund så kommer Eve hit! (y'  ska bli fett kul =) Vi ska göra vår blogg som vi har planerat att göra då tror jag ;) Haha, snart så svämmar det väl över med bloggar för min del. Men jaja.. Ikväll så vi kolla på Case 39 :P har velat kolla på den sen första reklamen på msn videos kom ut :o =) så nu har Lasse äntligen laddat ner den, så det är väl bara att ta fram varsin kudde och sitta och kolla på den.


  

Eve äger på o göra bilder i alla fall :P älskar dig bästavän!<3


puss/malin

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards