Malina

Alla inlägg den 18 augusti 2010

hej

Av Malin o Lina - - 18 augusti 2010 21:48

hejhej:)

 

Idag ringde mamma och väckte mig kl 11-.-

och då gick ja upp och åt frukost och sen städade ja mitt rum..

men de va roligare när ja lyssnade på musik;P

sen när mamma kom hem så åt vi oxfile! åå ja älskar de!

och sen drog vi till birsta:D

fast ja köpte bara ett par jeans.

och sen köpte vi glass(Y)

och efter de så ville ja ha en dricka eller ja ville ha vatten

och då va ju mamma tvungen att gå in på ö&b... och när vi va där så fick ja huvudvärk och då skulle vi köpa en vatten så ja kunde skölja ner huvudvärkstablätten

men då fanns de ju såklart ingen god dricka och ja hittade inget vatten...

men sen gjorde ja de och när vi hade betalat så kunde ja inte få upp korken på flaskan, men till slut fick ja upp den, men när ja drack så va den så kall att jag frös till is , och så va de jävlgt mycke kolsyra i! haha

 

Puss/Lina

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards