Malina

Alla inlägg den 20 oktober 2010

Av Malin o Lina - - 20 oktober 2010 19:55

Heyy!

 

Till att börja med.. så offrade jag..

 4 ESS FÖR ATT PETTER SKULLE FÅ VARA MED PÅ BLUFF OCH FÖR ATT LINA FICK DÅLIGA KORT IGÅR-.-

Och igår så drömde jag den värsta mardröm jag har varit med om hittils.. :( den var inte så läskig egentligen men usch..

så.. då fick jag ut de, jag har varit lite sur för att jag offrade mina ess, hehe;P

Men men, idag så körde vi orgentering i gympa salen på gympan ;P Jag och Eve gick de inte så bra för men.. =)

Och när vi hade språk så körde jag, Tina och My bluff.. men de gick inte så bra tyvärr... nästa gång kanske det går bättre.

Och när vi slutade gick jag med Eve ner till sjukhuset. Eller hon följde med mig. För ni vet, jag har lixom.. en.. ingenting.. Men jag skulle träffa mamma där :P

 

Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och har tråkgit ;P

 

Puss/ malin

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards