Malina

Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Malin o Lina - - 19 oktober 2010 17:37

hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
ooola!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



asså överdrivet lina? tänker säeket ni nu. men de tycker ju jag med lixom?

asså jaaa!!


men nej nu ska de bli lite seriöst inlägg här nu då.

Alltingbörjade med min dagliga SPA dag. men asså alla kallar mitt SPA för skola? aja på väg till "skolan" så stannade inte  bussen där den skulle?

jo! nu undrar ni säkert vart den stannade;; men lunga er!!!!!!!!!!!!!!

jag ska berätta! jo de va såhär den stannade utanför den dyra affären Tempo där bara coola barn får komma in.

och så stannade den där iallafall. och när vi klev av bussen så var de nån som var kiss nödig. aa och kan ni ens gissa vem de va? Joooo , de var våran käre gud förstår ni. aa och så när vi bybor gick där då så fick vi ju massa kiss i håret då.. aa

men iallafall. de va en vanlig skoldag vi hade hål på sissta lektionen. efter skolan va ja me johanna en stund. när vi kom hem till henne så såg vi en björn och ja ba sprang på den och total spöade den!! japp och sen så när ja hade hållit på med björnen ett tag så frågade johanna vad för ja slog på hennes gossedjurs björn och ja ba : VADDÅ?! :O och sen va min dröm krossad:( aa ja som alltid ha vilja spöa en björn... fast den här historien är ju tyvär inte sann... men aa


jag hoppas att ni får en riktigt skön eftermiddag. nu ska ja gå oc basta lite :) så i ses i morgon då!


Puss/Lina

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards