Malina

Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Malin o Lina - - 14 oktober 2010 21:13

ja hejsan! ni har kommit till en kina resturang i centlum!

 

 

hahahahahahahahahhhaha!!!!!!!!

 

 

nej... det där va inte roligt...

men men . ni kan ju iallafall skratta lite! för ett gott skratt förlänger livet! aa.

men aa ............... är sjukt trött så kanske kommer somna nu?

fast ne? de händer ju bara när ja kollar på film...

men idag ha de vare skola och 100 lektioner. sen vare bara att åka hem , sova, städa garderoben, se på tv, se på tv och sen kan ni ju bara gissa vad ja gjorde??

joo jag satte mig vid datorn   aa

imorgon är de ju fredags myyyyyyyyyyys!!! fan vad mysigt! men Nej för man måste kliva upp på morgonen och gå till skolan:D:D:D:D:D:D:D

kuuuuuuuuuuul:P eller juste de är ju inte särskilt kuuuuuuuuul?

men aa på lördag kommer Amanda/Khadidje och ska sleeeeepaaa hos mig och då blire ju att parta i våra coolpyjamasar!! aa de skulle ni allt vilja se va???

aa, men de får ni inte för ni har inga cool pyjamasar!!!! aa eller nee:)

 

Puss/Lina


Btw, hoppas ni har en riktigt skön och mysig kväll.. aa för de tänker jag iallafall haa!!!!!!!!

Av Malin o Lina - - 14 oktober 2010 20:29

Hej Allihopa!

 

Idag försov jag mig, så Lasse fick sjutsa mig in till skolan men det var något som han skulle göra så jag kom lite försent.. Det första Lina sa var: Varför är du sen?

hehe.. jag sov. Jag hade lyssnat på Silly boy - Lady Gaga ft. Rihanna hela natten! Den är grym =)

Men jag, mamma och Lasse åkte in till stan en sväng och köpte en ny tränings maskin och en balans bräda, och lite tränings kläder ;P

 

Jag fick en Adidas kofta och ett par mysbyxor.

Adidas kofta: 500 k

Byxor: 110 kr

 

Sen fick inte jag plats i bilen riktigt så jag fick fixa till det på sidan med nåt mjukt och halv ligga ner när vi åkte hem ;P Sen käkade vi tacos =)

 

Vad har ni gjort idag då?

 

puss/ malin

  

(det är egentligen svarta ränder)

   ¨

Vet inte om den ser exakt ut så men den sån är de^^

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards