Malina

Alla inlägg den 4 oktober 2010

Av Malin o Lina - - 4 oktober 2010 16:55

Tjohej =)

 

Så då var måndagen avklarad, bara imorrn kvar sen är det Onsdagen då vi ska vara uppe till max kl 12. det suger att vi inte får ledigt dagen efter! :/

men jaja..

dom tjatar alltid om att sömnen förre 12 är viktigast och så gör dom tvärt om, rätt dummt men:P

Vi hade hål på engelskan idag och jag har engelska som språk så dom två sista lektionerna gick bort för mig.

Men jag åkte inte hem ändå, jag hade inget att göra och jag hade kul med Sarah och Eve ;P och sen var jag med Johanna och Lina när dom hade spanska och kollade på vad dom gjorde =)

Petter och Ali stog och låtsas sköt med en sån där gamal pistol, jag vet inte varför men?

det såg kul ut =)

 

puss/ malin


Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards