Malina

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Malin o Lina - - 15 oktober 2010 18:51

chaaaaaaaaaaa alla goa gammla fredags mysare!!!

 

aa nu äre ju fredag då. aa

jag har as kuuuuuuuuuuuuuul. nee

jag är as glad . aaaaaaa fast ne

jag är trött. aa

visst är mina inlägg intresanta;;

aa eller nej?

nu ska ja se på tv och kanske ta en tupplur;;

eller så ringer jag och snackar med nån rolig liten person;)

aa

 

Puss/Lina

Av Malin o Lina - - 15 oktober 2010 06:54

heeeeeeeeeeeeeejjjj:D:D:D:D:D

 

jag måste bara säga att jag är skit pigg nu klockan 06:522222222!

aa

neej , jag är faktiskt skit tröttttttttt.............

men men sånt e livet när man måste till skolan.... för de måste man vell????????

aa

men idag blire ju skola då:) aa

men vi har bara 4 trååååååååååååk lektioner! aa de e sant de!

först morgon pass, sen bild och bild och sen lunch och sen matteeeeeee<3<3<33<3<3<3<33<3<3<3<3<3

mitt favvo ämne<3333333333333

eller juste de!! de är ju de inte alls?:S

men men , de går iallafall lite bättre för ja jobbar ju med elias på matten:D

fast de e jag som gör jobbet och han skriver av?:O

men de e ju för att jag har en IQ på 600000000 nånting om ja inte minns fel?

aa'

nu ska ja då springa ner till min privat limmo ;;;;;; som ska köra mig till skolan!

aa nu vet ja vad ni tänker? jaa ni tänker : åå gud vad lyxigt! aa men de är de oxå!!

men alla mina kompisar kallar min limmo för buss?:S aja dom får kalla de vad dom vill men nu ska ja gå eller nej:D jag ska åkaaaaaaa till skolan !

 

Puss/Lina

 

  

och bara för att jag är så jävla snäll så får ni en heeeeeet bild på mig:D

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards