Malina

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Malin o Lina - - 8 oktober 2010 16:58

hejhej:)

 

de va as länge sen ja bloggade men ja ha inte orkat...

men i förrgår va min klass i skogen och hade de super mysigt och roligt:)

jag,amanda,johanna, nisse rickard och junior va i en grupp.

(rumpnissarna tog oss inte amanda;)

hehe;P

men de va super kul. idag på bilden sprang vi runt och knäppte massa kort:)

och sen åkte ja in till stan och handlade sen hade hon fått tag på skolkatalogen och ja såg ju dum ut som vanligt...

sen åkte vi och hämtade Gumman ( en hund med världens fantasi fullaste namn)

som vi ska ta hand om i helgen:)

a nu ska ja ge Gumman mat,

 

Puss/Lina

=)

Av Malin o Lina - - 8 oktober 2010 16:33

Hejhej!


Känns som om jag har blivit lite ensammen på bloggen va? men men..

Idag så har vi haft bild. Och vi har knäppt en massa kort! Det var roligt att

fixa med det:P Men jag, Johanna, Lina, Eve och Jonte o Nisse har vart och knäppt kort och Ghani och Altay har fixat med texten, för vi ska "tävla" om att göra framsidan till skolkatalogen med några 9:or eller om det är 8:or? Tror det är 9:or.

Men hoppas vi vinner ;)

Jaja.. vad har ni gjort idag då?


puss/ malin

 

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards