Malina

Alla inlägg den 27 september 2010

Av Malin o Lina - - 27 september 2010 18:39

 

Tjohej!



Idag så började det med skola som vanligt, det är ju måndag.. wiho!

Vi har inte gjort nåt super specielt, vi ska ha en vikarie i veckan istället för Vossan.

Och vi har prov på Torsdag, i engelska! typ 42 glosor eller nåt.

Och alla har typ skrämmt mig idag! Eller inte alla men många, Kasper skrämde mig på skolan hela tiden! och Johanna fick till det en gång, om jag inte minns fel..

och Lasse när han kom hem och Micke!

Skulle inte förvånna mig om mamma skrämmer mig sen med ;(

Och Altay säger att mitt hår är vitt.. jag är blond?? :P


Vad har ni gjort idag då?


/malin

  

 

 

 

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards