Malina

Alla inlägg den 11 september 2010

Av Malin o Lina - - 11 september 2010 19:16

Hej hej, idag så har vi vart inne i stan och köpte lite saker, mötte Lina inne i stan när hon skulle vara med kasper =) Sen när vi kom hem så har jag typ bara suttit vid datorn, och kollat på när Lasse bygger upp grunden av vårt nya fråd. Och sen så ringde Junior tre gånger till mig? Asså -.- han typ anklagade mig för att ha ringt till Altay, fast jag inte har gjort det! Jag vet inte ens Altays nr!?! Och sen så sa han att om jag ringer till honom igen så skulle jag få se på måndag, jag blev "jätte rädd" Junior och Altay kan inte göra mer än att ta folks nycklar och pennor hahah xD jag är nästan snabbare än Junior men han fintar mig ganska bra -.-


puss/ malin

Av Malin o Lina - - 11 september 2010 18:20

hejhej:)


igår så slutade vi egentligen halv 2 men vi fick hål på matten så vi slutade 1:D

och då åkte ja bara hem till pappa och sen på kvällen åkte ja,jocke och malle och hyrde film och kollade på en av dom:)

idag så va ja först och kollade på jocke när han hade match och sen va ja me kasper och vi typ kollade på film och spelade tv spel;;

nu ha ja nyss ätit och sitter och lyssnar på en fett bra låt!

sen vet ja inte vad som händer?

ja tror jag och rikard ska baka en paj eller göra en smoothie:)

imoron ska ja, pappa malle jocke och rikard på himla badet:)

fast alla säger att de suger men vi får vell se:)

nu ska ja lyssna vidare på den as braa låten  


Puss/Lina

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards