Malina

Alla inlägg den 6 september 2010

~

Av Malin o Lina - - 6 september 2010 17:05

hello!


Idag så har det vart skola. Ghani och Altay har trollat de e as coolt :P

och Ali (inte han i 7:2 tror de e 7:2 i alla fall?) han gjorde nån grej när typ alla hade gått, och skulle välja kort o sånt..

det är grymt coolt :o fattar inte hur han gör.. så jag brukar bli lite sur då, gillar inte när killar kan mer än mig hehe.

fast jag vet att de flesta kan massor med saker som jag inte kan ;P


sen har det inte hänt så mycket.. jo juste.. vi har fått en ny tjej till klassen =)


puss/ malin


Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11 12
13 14
15
16
17
18 19
20
21 22 23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards