Malina

Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Malin o Lina - - 2 mars 2011 18:30

tjoo

 

idag hade vi friluftsdag på skolan och jag åkte slalom. de va as kul och super bra och varmt väder! efter så åkte ja och träffade min kusin Patricia, alltid lika kul att träffa henne :) sen åkte ja å handla me mamma sen hem och nu inget :P

imorgon ha vi prov och massa dryga lektioner-.- fårse om ja överlever ;)

 

seeyaaa/Lina

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards