Malina

Alla inlägg den 12 december 2010

Av Malin o Lina - - 12 december 2010 18:46

hejs svejs!

 

de går inge vidare med bloggandet men men skriver lite nu iallafall...

 

idag så har jag varit på bio me kattiz och sett 13  aa den som alla 6or gjorde.

den va vell okej lite lång och man hörde inte riktigt vad alla sa men de gick bra.

      

efter de så beställde vi pizza och åkte hem.

ikväll ska ja nog bara take it easy som vanligt.

imorgon är det ju lucia och då ska hela skolan traska sig upp till bränna borg och kolla på lucia tåget och sen ska alla klasser dansa...?

aa får se hur de blir men aa nu ska ja inte göra nånting men ja ha inget mer att skriva så hejdå och godbajs ha-ha........

 

 

Puss/Lina...

 

      

Presentation


Hej!

Välkommen till våran blogg. Vi heter Malin och Lina. Två 97, och våran as gryma blogg ;)

Har ni frågor så kan ni skicka de till ma-li-na@hotmail.se eller i gästboken så klart :)

Läs&Kommentera gärna.

Pusshej!


Fråga mig

0 besvarade frågor

Bloggsvar.se

Vår Gästbok!

Omröstning

Vad tycker ni om vår blogg? =)
 As bra =)
 Smäst av alla, helt seriöst!
 Inte den bästa men den duger :P
 Dålig.
 Den är helt okej :)
 Håll den borta från bloggplatsen!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Rösta på min och Johannas sko!

href="http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGe615QgasToqEDFGVl29EJ3gOqCMS3lWUeMOusnaCPEGSJLosAk#shoeGallery" title="Är du Nellys nästa skodesigner?">Mina designade sko på NELLY.COM

Hjälp mig att vinna, rösta på mina skor här!


Ovido - Quiz & Flashcards